laupäev, November 3 uudiseid iisraelist

noh jah.. paar p2eva on juba siinkandis chillitud, hakkab tasapisi 2ra harjuma. niuke m6nus on, 27* varjus ja p2ike praeb nonstop ja vahepeal tuleb jahe tuuleiil. eelmiste p2eva seiklustest kirjutas nele, olime temaga siiski kuni eilseni t2iesti lahutamatud. mingitel mystilistel p6hjustel otsustati meid seekord teineteisest v66rustada ja nele saadeti suurimate bailaahvidega (:D) kuhugi kaugele unistustemaale asumisele ning nii peangi kultuuriga tutvuma ilma temata. raske raske on, aga 6nneks jagan perekonda elina ja kadiga, kes on m6lemad v2ga toredad niiet v2ga hullu pole ja on v6imalus, et j22n ellu. niisiis hetkel olen oma teises v66rustajaperes, kuskil mingis farmipiirkonnas ja h22ldamatu nimega kylas. l2heduses on mingid piirkonnad kus pommitatakse ja elavad terroristid aga me ei pidavat selle p2rast kartma, kuna nende huvid on rangelt suurte linnade suunas :D igastahes siin on kuum, yli kuiv ja l6hnab lehmakookide j2rele. mmmm mis keskkond v2ljas s88miseks, aga just selline tegevus tundub erakordselt popp. naljakas pere on, majutavad vist esimest korda ja vahepeal tundub nagu planeeriksid t2iega yle. kui mingi idee v asi tuleb siis tuleb see KOHE 2ra teha v6i j22b yldse tegemata :D t2na oli niiiiii m6nus, peale pikka v2itlemist eile 6htul suutsime neid siiski veenda, et meil on V2GA vaja minna homme randa ja V6IMALIKULT vara. nad vist olid yli kindlad, et niipea kui meile nats rohkem kui 3 sekundit p2ikest n2idata, siis me sureme p2ikesep6letusse 2ra. ei surnud muidugi. 12 j6udsime, ma suutsin yhe 4*15min seti teha ja siis saime mingi suurema kambaga kokku ja p6genesime vette 2ra. supersoe, ylipuhas, kalarikas ja ylim6nusate lainetega. rohkem p2ikest ei n2inudki aga loodetavasti ikka midagi j2i kylge. neil siin rannahooaeg l2bi niiet rand oli maru tyhi, mis meile muidugi yli h2sti sobis. praeguseks juba dushiall k2idud ja elu on lill. 6htul proov (j2lle....) ja kontsert ja edasi liigume.. kuhugi. ega keegi t2pselt ei teagi kuhu ja mida tegema, kuna p2evaplaan selgub sellel reisil heal juhul sama p2eva hommikul, pigem nagu siiski jooksvalt :D millalgi peaks veel jeruusalemma minema ja musta merre ja... noh p2ris palju tegemist on. vaatasime ilm.ee'st weebk2mmi pilti ja aus6na, eriti ei taha tagasi tullagi. ranna 22res elaks kyll mingi paar kuud siin. niimoodi vaikselt ja uhkes yksinduses ja iga 10min tagant k2iks ujumas. driimi! eks n2is mis tulevik toob.

2 ütlemisi:
Anonymous Anonüümne ütles...

õuu faainfainfain. mida rohkem ma sinu ja nele blogisid loen, seda kadedamaks ma juba muutun. ei ole aus! protsesteeeeerin!
mh. öelge oma peredes, et eestis on üks vahva blond ja hirmus tark tulevane arstitädi-tšikk, kes hirmsasti ootaks ka et keegi võtaks ta enda juurde majutuma mere äärde. ausalt noh:D

00:08
Blogger Ullabritt ütles...

tule tagasi! tahan filmi ja pidu ;)y