.
laupäev, Oktoober 18 audisaaga

beisikli pidin ma kolmapäevaõhtul peale tööd ja proovi sandri baiki vaatama minema. seega astusin kodust välja, kiiver näpuotsas ja tahtsin kõigepealt tööle minna. audi oli täpselt seal, kuhu ma ta jätnud olin, panin kiivri pagassi ära, avasin ukse ja silmanurgast märkasin, et armatuuris ei süttinud ükski ekraanika. üldiselt nad ukse avamisel siiski aktiveeruvad. näitab mulle läbisõitu, kuupäeva, kellaaega. seekord ei miskit. okeeei. keerasin süüte sisse, armatuuris endiselt pimedus. ainukesed 2 aktiivset tulukest olid "airbag" kirjaga keskkonsoolis ja kliima väljalülitamist tähistav lambike. asi tundus tsipa mäda. üritasin autot siiski käivitada ja ta käivitus ilusti. et 2 sekundit hiljem kohe jälle välja surra. proovisin kolm korda veel aga tulem endiselt sama. egas midagi, telefon välja ja helistama. kuna minu esmavalik tehnikaprobleemide lahendamises on hetkel endiselt sõjaväes siis võtsin järjest ette AC rahva. helistasin oma personaalmehaanikule, lemmikule, kristole, kristjanile, sandrile ka, rääkisin kõigile murest ja küsisin nõu. peaaegu oleksin bussiga töölegi läind :D aga siis mõtlesin er parem varem kui hiljem ja otsustasin audi kesklinnast kuhugi targemasse paikka orgunnida. asi päädis lõpuks sellega et kristo oli nõus mu juntsut lohistama tulema. istusin kurva näoga kõnniteeäärele ja ootasin. umbes poole tunni pärast jõudis ta pärale ja tahtsin talle demonstratiivkäivitust teha. mis nägi välja täpselt selline et junts käivitud i-de-aal-selt!

tuleb tunnistada et olin ta peale suhteliselt pahane. ajasin kristo siiski kuskilt kristiinest suhtelise lõunatipptunni ajal linna puhtalt seetõttu et juntsu käivitamist vaadata. mõtlesin et okei, hea lollu auto, viin ikkagi melasisse, et kontrollivad üle. jõudsin omadega mustamäe teele kui äkki salongi erinevaid piikse kostma hakkas, kõik tuled taas ära kustusid, keskmisele ekraanile kuvati õlirõhuprobleeme tähistav pildike, tahhokas (pööretenäitaja siis) kukkus nulli ja spidomeeter näitas mu 20km/h liikumiskiiruse juurde numbreid vahemikus 90...160km/h. mootor käis õnneks edasi ja nii ma ohutulede vilkudes melasisse kulgesin. kui ta seal korra välja suretati siis käima ta enam ei läinud. ja siiamaani pole läinud :( õhtul tegin ekstreemelamusi ja sõitsin mööda linna bussiga :D lõpptulemiks oli LE-GEND-aarse uue sõiduvahendi omandamine, millega kulgen audi taastumiseni.

audi chillis melasis pea kaks päeva, seal sain teada et ajuga (mille probleemi vahepeal kahtlustati) on kõik ülimalt ok, aga probleem vast tehaseimmo ja võtmete mittesuhtlemises või kellablokis ning nemad mind kummagagi aidata ei saa. praeguseks on loomake lohistatud melasist revalisse (ekstreemsuste otsijatele soovitus - olge nööriga teisel autol järel ja üritage kallaku peal tagasipööret teha, adrenaliin garanteeritud!!!), kus selgitati välja ei läbi ongi läinud justnimelt kellablokk ja see tuleb saksamaalt uus tellida ja peaks saabuma umbkaudu nädalakese jooksul. tuleb tunnistada et ei ole odav lõbu, üldse ei ole... õnneks tutvused revali kõrgetes kohtades natuke leevendasid neid jubedaid numbreid mida mulle seal ette loeti aga siiski, eelarv sai ikka paraja põnstu selle ekspromptjamaga. loodetavasti uus blokk saabub ja installitakse ja kõik saab korda ja elu on jälle tsipa ilusam. seni legendaaritsen mööda eestit ringi ja rõõmustan et kütusehinnad just siis alla kukkusid kui minu kütusekulu kolmekordistuma sattus :P


.
hiljuti kirjutatud.
pühapäev
laupäev
reede
paar sõna lähiminevikust
üks sürr ja teravmeelne õhtu
räpikaabu vol2
räpikaabu
not girlfriend material
minu salat.
rallitibi